سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگاران

دفاع یک کشیش زن آمریکایی از اسلام
یک کشیش زن آمریکایی، برخلاف هم مسلکان مرد خود، با دفاع از اسلام، مردم آمریکا را به تواضع دینی فراخواند.
به گزارش خبرگزاری ها، «دبورا لیندسی» که مسئولیت روانشناختی افراد در کلیسای «فرست کمیونیتی» را برعهده دارد طی سخنانی در مقابل جمع زیادی از مردم آمریکا به تبیین مفاهیم برداشت های غلط از اسلام توسط آمریکایی ها که باعث به وجود آمدن اسلام هراسی در آن کشور شده است اشاره کرد.
وی گفت: مردم آمریکا در این روزها، احتیاج به مقداری، تواضع دینی دارند و این جریان که در حال حاضر با حمله به اسلام آغاز شده است، باید متوقف شود.


این کشیش آمریکایی با اشاره به حق همه ادیان در داشتن عبادتگاهی برای پیروان خود، از ساخت و احداث بنای مسجد برای مسلمانان در نزدیکی برج های دو قلو در نیویورک دفاع کرد. لیندسی با مورد تمسخر قراردادن سخنان تری جونز کشیش هتاک آمریکایی برای سوزاندن قرآن، آن را ناشی از نفرت و بدفهمی اسلام توسط وی دانست.
وی گفت: دعوت به قرآن سوزی، برخلاف تعالیم مسیحیت است و نه تنها باعث صلح و آرامش نخواهد شد، بلکه همه پل ها را پشت سر خراب خواهد کرد و عملی جنون آمیز است. لیندسی، رسالت اصلی قرآن را همانند سایر کتاب های آسمانی، صلح و صفا، توجه به خدا و عدالت، احترام به همسایگان، گرامی داشتن بازماندگان دانست و گفت: مسلماً توجه به این مفاهیم، جهان را نجات خواهد داد. این کشیش آمریکایی در پایان خطاب به حاضران تأکید کرد: شما از این مجموعه کوچک (تری جونز) افراطی پیروی نکنید، بلکه توجه تان به میلیون ها مسلمان در سراسر جهان باشد که همانند شما در حال زندگی کردن هستند.


ارسال شده در توسط مالک نوبخت