سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگاران

رهبرانقلاب در دیدار هزاران نفر از جوانان و جهادگران بسیج سازندگی
فکر می‌کنند انقلاب هم تمام‌شده اما این ادعا یک توهم است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از جوانان و جهادگران بسیج سازندگی، «عشق و ایمان» و «بصیرت و همت» را عوامل اصلی حرکت عظیم ملت ایران و «روح و جوهره» بسیج سازندگی خواندند و تأکید کردند: هر جامعه ای از چنین سرمایه ذی قیمتی برخوردار باشد بدون تردید به برترین قله های عزت و عظمت دست خواهد یافت و این جایگاه پرافتخار، سرنوشت قطعی ملت عزیز ایران است.

 حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که صبح امروز انجام شد، نیروی جوانی و «شور و امید و ایمان» جوانان بسیج سازندگی را، مایه آبروی ایران و تاریخ دانستند و خطاب به صدها هزار جوان فعال بسیج سازندگی در سراسر کشور افزودند: عزیزان من! این جور جوانی کردن و اینگونه دوران عزیز و گرانبهای جوانی را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و مردم صرف کردن، هر انسان آگاهی را در مقابل شما به غبطه و تحسین وا می دارد.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مالک نوبخت

 بسیاری از صاحبنظران جنگ‌های هوایی او را نامدارترین خلبان جهان نامیدند چنان که شهید فلاحی می‌گوید او غیرممکن را ممکن ساخت و کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادیم فرمود: او آمرزیده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت هشتم اردبیهشت سالروز شهادت امیر سرتیپ خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی در بیانیه‌ای آورده است: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران زمین را که ورق بزنیم به روزهایی می‌رسیم که مزین شده به نام مردان راست قامتی که با اخلاص ندای هل من ناصر حسین را لبیک گفته و قدم در عرصه‌های نبرد گذاشتند و شربت شهادت را عاشقانه سر کشیدند.

این بیانیه تصریح می‌کند: روزهای شهادت مردانی از تبار عشق و ایمان و این بار به سالروز شهادت مردی از جنس آینه و باران رسیدیم.

این بیانیه می‌افزاید: مردی که نامش بر آسمان آبی ایران زمین درخشید و هشتم اردیبهشت هر سال یادآور شهادت امیر دلاور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران سرتیپ خلبان علی اکبر قربان شیرودی است.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مالک نوبخت